Saja saját blogja (sajt nélkül)

Gondolatok a világról, működésről, mindenféléről. Nem tudom, számítógépek, internet, szabad szoftver, buherálás, kutyák, képek, stb.

Címkék

Elkezdődött

2011.09.16. 17:47 saja

Első hétvége

Bizony ez volt az első hét, amikor még lehetett felvenni, leadni tárgyakat. Megláttam, milyenek az új kurzusok, előadók, gyakorlatvezetők. Megkaptuk az első feladatokat is (el ne felejtsem megcsinálni a nem programozós feladatot). Ami zavart az az, hogy valamiért büdös az egyik pólóm. Nem, nem azért, mert nem mostam ki, vagy mert rosszul mostam ki. Valamiért talán a ruha anyaga - amiben lehet valami más a pamuton és a műszálon kívül - kezdett el szaglani. Reggel találkoztam egy programozó barátommal - akiben szerintem ott rejlik a zseni, egyszerűen jó ötletei és megvalósításai vannak -, a buszon beszélgettünk arról, ki milyen tárgyat bukott el, vett fel, milyen vicces élményei voltak eddig az egyetemen (ő máshova jár).

És már el is telt a vasárnap. Még pénteken írtam meg az első bekezdést, utána más dolgom volt. Majdnem kész a haskell beadandó - az a fránya kiíratása a teljes képletnek nem megy -, a Java piskóta volt, és az algoritmusos feladatnál is csak az elsőnél kellett gondolkozni. Remélem nem fognak majd túl sok időt elvenni ezek a kurzusok és lesz időm a matekokra is. Bár valójában az ember úgy osztja be az idejét, ahogy akarja. Legalábbis a Java előadás kihagyására nem lehet mentség a munka >:).

Tegnapelőtt meghúztam a térdem, és fájt. Éreztem, hogy valami nincs rendben odabent, húzódik, és ha guggoltam, élesen belehasított a fájdalom bizonyos ponton. Borogattam, fásliztam, pihentettem. Mára már rendbe jött. Még mázsás kutyaházakat is tudtam cipelni másodmagammal, persze csak óvatosan. Holnap reggel 8-kor lesz az első kínai mozgásművészetek kurzusom, amihez csak póló, nadrág és cipő szükséges. Állítólag valami tai chi szerűség lehet, de a gyakorlatvezető honlapján csak kung fu edzésről találtam információkat. Remélem utóbbi, mivel abból már van valamennyi tudásom. Igen, kb. 5 évvel ezelőtt jártam kung fu edzésekre. Hetente kétszer vagy háromszor egy olyan másfél-két évig. Sajnos nem nagyon gyakoroltam azóta (nem nagyon tudtam hol), szóval csak foszlányok maradtak meg.

Egyelőre most csak ennyit írok. Nincs kedvem és ötletem többet leírni. Megyek fórumozni, és youtube videókat nézegetni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://backslash.blog.hu/api/trackback/id/tr453232286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása